Hotel Anders
arrival
28
Mar 2024
departure
29
Mar 2024
Buy a voucher
Hotel Anders
Hotel Anders z nagrodą TRIPADVISOR
  1. By the lake
  2. Event details

Hotel Anders z nagrodą TRIPADVISOR

04.06.2014

 

Hotel Anders znalazł się w 10-tce najlepszych hoteli „Dla rodziny” w Polsce. Nagroda została przyznana na podstawie recenzji, jakie zostawili w serwisie TRIPADVISOR Goście Hotelu Anders.

Daniel Błaszkiewicz, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży o nagrodzie dla Hotelu Anders: „Nagroda TRIPADVISOR Travellers’ Choice 2014 to dla nas szczególne wyróżnienie, ponieważ zostało przyznane na podstawie opinii o hotelu, jakie w sieci zostawili nasi Goście. Doceniamy wysiłek i zaangażowanie naszych Gości przy dzieleniu się opinią o Hotelu Anders z innymi. Cieszy nas również fakt, że Goście tak pozytywnie odnieśli się do rodzinnego charakteru obiektu oraz udogodnień i atrakcji dla rodzin, jakie oferujemy”.

Z kolei Tomasz Dowgiałło, dyrektor generalny Hotelu Anders zwrócił uwagę na znaczenie opinii przy podejmowaniu decyzji o wyborze hotelu: „Wszyscy wiemy, jak duże znaczenie ma waga opinii innych Gości przy dokonywaniu przez nas decyzji o wyborze hotelu. Klienci i potencjalni goście hotelowi bardzo cenią sobie własne, niezależne źródła informacji. Opinia naszych Gości jest dla nas bardzo ważna, dlatego na co dzień w naszej komunikacji z Gośćmi zachęcamy do podzielenia się nią z innymi”.

Na pytanie o znaczenie w dzisiejszych czasach zarządzania reputacją hotelu w Internecie hotelarze z Andersa odpowiadają zgodnie – zarządzanie reputacją hotelu w Internecie ma kluczowe znaczenie dla pozyskiwania Gości. Poszukując właściwej dla siebie propozycji pobytu Goście przeglądają coraz więcej ofert hoteli – czas podjęcia decyzji o wyborze konkretnego obiektu znacznie się wydłużył, większa jest też konkurencja i możliwości wyboru. Goście przeglądają nie tylko strony www interesujących ich hoteli, ale też zwracają uwagę na to, jak hotel wygląda w internecie poza swoją stroną. Czy i gdzie pojawiają się publikacje o hotelu w sieci, czego dotyczą, jak hotel mówi sam o sobie i wreszcie, jak o nim mówią Goście, którzy go odwiedzili. Wzrosła zatem waga opinii innych osób przy podejmowaniu naszej własnej decyzji. Hotel najczęściej wybieramy na podstawie rekomendacji znajomych (i tu też Internet ma duże znaczenie, chociażby Facebook) lub też zasięgamy opinii osób nam nieznajomych – tego typu informacji dostarcza wiele serwisów typu BookingHolidayCheck czy właśnie TripAdvisor. Portale rezerwacyjne i serwisy z opiniami dostarczają ich już na tyle dużo, że Goście mogą w dość wiarygodny sposób opierać na nich swoją decyzję o wyborze konkretnego obiektu. Nie mniej jednak na każdą opinię, zarówno tę pozytywną, jak i negatywną należy patrzeć z właściwym dystansem.

Przy coraz większym wyborze obiektów i ofert hotelowych Goście oczekują od obiektu życzliwej obsługi i domowej atmosfery. Jeśli zabraknie w hotelu serdecznej obsługi i Goście nie będą czuli się oczekiwanymi, hotel nie ma co liczyć na wysokie obłożenie i dobrą opinię.  Profesjonalizm, osobowość oraz szybkość obsługi – tego oczekują od hotelu odwiedzający go Goście.

See on the map
Newsletter

In order to provide services at the highest level, the Service uses cookies stored in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MARTOM - TRAVELAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOTEL ANDERS, ul. Spacerowa 2, 14-133, Stare Jabłonki, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in the settings.

Manage privacy settings
Essential cookies

Cookies necessary for the operation of services available on the website, enabling browsing offers or making reservations, supporting security mechanisms, including user authentication and abuse detection. These files are required for the proper functioning of the website. They do not require your consent.

Analytical cookies

Cookies allowing the collection of information about the user's use of the website in order to optimize its functioning and adapt it to user expectations. By consenting to these cookies, you agree to the processing of data regarding your activity on the site for analytical purposes.

Marketing cookies

Cookies enabling the display of marketing content tailored to the user's preferences and directing marketing offers to them corresponding to their interests, including information about user activity, products, and services of the site administrator and third parties. Consent to these cookies means that your data may be used for advertising personalization and analysis of the effectiveness of our advertising campaigns.

Your preferences have not yet been saved