Hotel Anders
przyjazd
23
maj 2019
wyjazd
24
maj 2019
Kup voucher
Hotel Anders
Restauracja Pałacowa Hotelu Anders w gronie 29. najlepszych restauracji w Polsce

Restauracja Pałacowa Hotelu Anders w gronie 29. najlepszych restauracji w Polsce

27.10.2014

Restauracja Pałacowa Hotelu Anders w Starych Jabłonkach znalazła się w ścisłej czołówce plebiscytu na najlepsze restauracje w Polsce w plebiscycie Poland 100 Best Restaurants Awards 2014, zdobywając najwyższą możliwą ocenę „Grand Award Trzy Widelce”. Nagrodę Grand Award Trzy Widelce otrzymało w sumie 29 restauracji, w tym 14 z Warszawy.

Z tej okazji w najbliższą niedzielę, 02 listopada, wszystkie dania z karty menu z rabatem 50%.  Świętuj razem z nami - przyjedź, zasmakuj, zapamiętaj... Hotel Anders w Starych Jabłonkach - jedna z najlepszych restauracji w Polsce. 

ZOBACZ MENU

Nagrody przyznawane były w trzech grupach : Award of excellence – jeden widelec, Best of award of excellence – 2 widelce oraz Grand Award – 3 widelce, nie zabrakło również nagród specjalnych. Miejsce restauracji w grupie ustalone zostało na zasadzie – 75% oceny konsumentów – ankiety, głosowania SMS i przez internet, 25% oceny inspektorów.

 

 

 

 

 

 



Pieter Oosthuizen, dyrektor gastronomii i Dariusz Struciński, szef kuchni Hotelu Anders

Dariusz Struciński, szef kuchni Hotelu Anders, po Gali wręczenia nagród, która odbyła się 25 października w Warszawie, powiedział: „Znalezienie się w czołówce polskich restauracji drugi rok z rzędu to potwierdzenie jakości, jaką oferujemy Gościom Hotelu Anders na co dzień, każdego dnia od ponad 20 lat funkcjonowania restauracji. Dobra kuchnia to element, na który Goście bardzo często zwracają uwagę, wybierając obiekt, w którym spędzą swój wolny czas. Znalezienie się w czołówce plebiscytu 3 hotelowych restauracji z Warmii i Mazur to duże osiągniecie nas, hotelarzy z regionu”.

Konkurs i zarazem przewodnik po najlepszych restauracjach w Polsce Poland 100 Best Restaurants to prestiżowy, pierwszy i jedyny w skali kraju projekt o takim zasięgu i formule. Restauracje są bowiem w głównej mierze oceniane przez konsumentów dzięki temu ocena jest bardziej obiektywna i wiarygodna niż recenzja jednego lub garstki krytyków kulinarnych. Na ocenę i końcowy wynik składają się: ocena restauracji przeprowadzona przez ankieterów wśród klientów odwiedzających daną restaurację, ocena poprzez stronę internetową akcji, głosowanie SMS, głosowanie poprzez Facebook oraz ocena inspektorów przeprowadzona podczas badania Mystery Shopping.

 

Zobacz na mapie
Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij